Arzu'nun Parşömeni

Hayatın Karalamaları

DENEMELER

Saat: 13:20


''Yalnızlıktan korkmuyor musun?''diyerek böldü sohbetimizi. İnanmadım önce anlayamamış olduğuna inanamadım. Bunca yıldır anlayamaması şaşırttı önce...Sonra anlatmaya başladım. Doğduğundan beri yalnızsın. Etrafında gördüklerin, birlikte yaşadığın insanlar sadece hayatın seni oyalama taktikleri, birer yanılsama. Gerçek dostunu görmüyor musun? İlk günden beri yanı başında, sana yoldaşlık ediyor. ''Kim? ''diye sordu merakla. Sensin tabii ki dedim; ihtiyacın olduğunda koşulsuz yanında olan, sana asla ihanet etmeyen bir sen varsın. Anlamsızca yüzüme baktı, anlamadı bile...Anlamsız bulduğu konuşmayı sonlandırmak için sadece yavan bir teşekkür ederek yerinden kalktı; korktuğu yalnızlıktan kaçmak için arkadaşlarının olduğu masaya doğru yürüyerek uzaklaşırken tebessümle ona bakıp sohbetimize kaldığımız yerden devam ettik. Ben ve kendim...
 

İzleyiciler